Ridningen!

Rocket red jag ju som sagt ut på i ungefär en timme. skrittade mycket men galopperade lite också på dom ställen där det var inbjudande! han var pigg och glad när jag kom hem, men samtidigt kändes det som att han hade mer ro i kroppen än innan! som att han äntligen har blivit av med all överskotts energi :) skön känsla!

Dock märker jag att jag måste få honom starkare! I galoppen så lägger han sig på bettet och hänger där i princip och jag orkar inte bära upp honom och vill inte heller för den delen! det tycker jag att han ska klara själv! men det blir att träna många fattningar nästa dressyrarbete vi gör. vilket jag hoppas blir på måndag och torsdag! Nu taggar vi hoppträningar för hela slanten under helgen!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback