Fixa lite!

Godmorgon Världen! :)
Nu ska jag äta lite frukost och sen blir det att ta sig iväg och låna lite hovslagar grejer. För jag måste sko Rocket lite! Var ju som sagt och köpte skor igår och nu måste dom också! Funderar dom om jag bara ska rikta skorna och slå på dom utan att verka hovarna eller om jag ska sko honom idag.. Risken är ju att han blir lite sulöm om jag skor om honom idag. Och den andra är ju att skon inte fäster ordentligt... Så det finns ju två sidor av allt, Men brodd måste på hästen idag i alla fall.

Sen ska Rocket ridas och göras Riktigt fin. Kanske ska knoppa han lite. Men vi får se hur det blir. En knoppad häst är ju alltid fint. Men en man att hålla i är också alltid skönt. :) Aja bara att sätta igång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback