Fick lov :)

Hittade den här hos janice.blogg.se så fick lov att ta den :)
 

Första tävlingen 2012? Falu ryttarsällskap
Bästa tävlingen 2012? Rättviks ridklubb :)

Vilka hästar/ponnys tävlade du? Rocket Power
Vad för klasser tävlade du? 60-90

Årets häst? Rocket!
Årets ponny? Haha ja du ingen :)

Hur många vinster? 0
Hur många placeringar? 0

Vann du något täcke? Nej, har inte tävlat några sådana tävlingar.
Vad hade du för mål2012? Att få Rocket att vilja hoppa och ta mig runt en bana utan ett stopp :)

 

Uppnådde du dem? Japp , Det gjorde jag verkligen! Han var superfin på sista tävlingen!

'

Vad är målen för 2013? Starta 90 och sätta någon nolla Och sen täva 1 meter med godkänt resultat.

 

 

Bästa tävlings arrangören 2012? Rättvik, då dom verkligen tänkte på oss ryttare under tävlingen och gjorde det bästa av situationen
Något speciellt minne från 2012? Ja tävlingen i rättvik!

 

Min tävlingsutrustning?

Hjälm: Ingen aning

Skjorta/plastrong: jacson

Kavaj: inget märke

Ridvantar: inga

Ridbyxor: horsewear

Ridstrumpor: olika

Ridstövlar: Skor och chaps

Sporrar/sporremmar:Använder ej sporrar.

 

Hästen/ponnyns tävlingsutrustning?

Träns: norells

Pannband: Samma som från norells

Schabrak: Jacon

Sadel: Prestige Roma

Stigbyglar: Prestige

 

Vilken klubb tävlade du för 2012? Gagnefs Ridklubb
Vilken klubb kommer du tävla för 2013? Samma antar jag

Har du ridit i något lag 2012? Nepp

Ska du rida i något lag 2013? vet inte men det hoppas jag!

Vilken/vilka tränade du för 2012? Cribban, Ina, Åsa lindberg, Ulle skönnermark, Ulf johansson

Ska du fortsätta med det 2013? Åsa , uffe och ulle ja!

Har du tävlat i någon ny gren 2012? nej

Ska du tävla någon ny gren 2013? Förhoppningsvis starta någon dressyrtävling

Vad har du för förväntningar på året 2013? Ett bra tävlingsår och en hållbar och hel Rocket :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback