Tävlingsplanering för år 2013!


Jag och Rocket under en tävling i rättvik! <3

Under nästa år så har jag ändrat mina planer lite! :) Jag hoppas kunna Tävla tre stycken 110 också! Det hade varit så roligt att få starta i Gagnef och dala hoppet! Så mina planer är att Debutera 110 på dala hoppet. Så det kommer antagligen bli en debut utan för klass på dala hoppet ;)

 

Och detta efter som att det inte finns någon lägre klass på dalahoppet än 110 :) Men jag tror det kan vara bra :) Skilladen på språnget är inte stort egentligen. Och får jag en bra framhoppning så tror jag det kommer gå toppen!! :)

Men detta är så klart under förutsättningarna att Rocket får vara pigg och frisk under året! Utan några bakslag och sånt! :) Vi ska börja med första tävlingen i Falun i februari så det blir en tidig debut nästa år.. Sen ska vi hålla i det och försöka komma iväg på i alla fall fyra tävlingar under februari och mars. Där vi ska hoppa några 80-1 meter :) Sen blir det dala hoppet Gagnef och Romme med lite högre :D Så bara hålla tummarna! Och om det funkar så ska vi gå ner på 1 meter igen och försöka att kanske få någon placering med Rocky Pocky :)

 

Men från min sida så krävs det att jag blir mer säker på hinder och i tempot jag ska rida i :) men det löser sig förhoppningsvis :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback