Dagen!

Idag har jag arbetat som bara den ute på gården! Mockat ur hela Rockets box, städat åt getterna, krattat jonas utfart från huset, städat stallet och så klart ridit Rocket! Egentligen var det nästan omöjligt att sko Rocket på ena bakhoven men det fick gå i vilket fall som helst helt enkelt. Så en sko kom det på och ut och red kom jag :)
 
Vilket gick bra! Rocket är pigg och glad och trevlig så han är super rolig att rida. Vi har mycket kul ute :) Han är en helt annan häst nu från när jag köpte honom. Förut var ljuset tänt och det var nästan aldrig någon hemma. Men nu är det alltid någon hemma. Även när Astrid tycker att han gärna skulle vara lite lugnare :) Nej nu ska jag göra mig i ordning. Ska iväg på filmkväll hos Elin :) Kram så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback