Ger det ett försökt till!

Okaay! Jag ger det som sagt ett försök till, då jag ändock har mycket inplanerat nu under månaden och hoppas på att få ett bra avslut på året, och jag ser att jag har trogna läsare som är inne varenda dag och kollar om jag uppdaterar :)
 
I alla fall så är jag anmäld till 80 och 90 i rättvik, och inför det så har jag laddat upp med två träningshelger den här månaden. Nu i helgen, den 6-7 ska jag hoppträna för ulle i insjön båda dagarna. Sen blir det hoppträning på onsdag för uffe i rättvik. Sen nästa inplanerade helg är den 20-21 där vi även ska iväg på en hopphelg för Åsa och ska hoppa båda dagarna. Sen blir det en til hoppträning för uffe på onsdagen och sen på söndagen den 28 så är det hopptävling i rättvik!
 
Så Vi har en intensiv vecka framför oss i vilket fall som helst. Och träna på hårt ska vi göra! Funderar även på att göra träckprov på Rocket någon dag nu :) Får se vilken dag bara jag tar mig för att åka och köpa asken så att jag kan skicka i väg det.
 
Idag blir det i alla fall att styrketräna Rocket för fullt. Vi ska ut med elin och pamp och vandra i riktigt branta backar. Och i morgon blir det intervall träning innan det blir skrittur på torsdag för att få vila upp sig inför helgen. Sen ska jag försöka hålla lite schema på Rocket så att jag får någon bra ordning på vad vi egentligen gör. Det har lixom varit ett tag nu när vi bara har gjort det som fallit oss in. Men nu måste det bli ändring på det, här ska byggas muskler och kondition så att jag är säker på att det inte är det som gör att han stannar på tävling, även om det är högst osannolikt då han faktiskt är väldigt bra tränad egentligen :)
 
Hör av mig efter ridturen idag och berättar hur det gick , har redan satt larm på telefonen så att jag inte glömmer er :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback