Förlåt!

haha och jag som lovade att jag skulle uppdatera igår men så blev det inte.. Vi hade så himla mycket att göra när vi skulle in med hö och allt sånt. Men ridning blev det i alla fall. Men det blev lite hoppning! vi hoppade en liten bana på 5 språng 4 hinder och jag var noga med att tänka på det jag lärt mig tidigare. Bara sitta lugnt och ha en jämn galopp så ska det gå bra. Dock funkade det inte hela vägen. när jag ser att vi kommer komma fel så ska jag så klart lägga mig i och korta honom fast det egentligen är det sista jag ska göra. Så del slutar hela tiden med att vi får minst ett riv. Vilket är så sjukt irriterande då vi egentligen inte ska behöva få dom. Men men, nya tag i helgen!

Dagen ser i alla fall ut som följande
* Rida ut Rocket och träna intervaller i backar!
* Mocka och fixa allting i stallet innan det blir för sent
* Följa med elin till Rättvik och hämta höns
* Skjutsa hem Bästaste Hjärtat till falun!
* SOVAAA!!

Alltså inte så mycket på schemat idag.. utan det blir en rätt lugnt dag. Sen har jag praktik imorgon som sträcker sig över hela dagen. Så imorgon blir det bara en väldigt kort skrittvända för hand med Rocket innan hans ska vilas iform under fredagen :) nej nu måste jag sätta fart... Har även laddat telefonen så att jag ska kunna blogga från den senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback