Ändrade planer!

Jag vet att jag skrev att jag skulle skritta Rocket idag inför helgen. Men med tanke på att han var så jäkla fin och pigg igår så ändrar jag planerna lite och har bestämt mig för att spendera en del av förmiddagens på hans rygg i alla fall! Det blir att ut och mysa i skogen med honom borta vi naturreservatet och bara ta det lugnt, glöma vardagen lite med spotify i öronen och lyssna på go musik!
 
Dock blir det lite annat när jag kommer hem igen, då ska en hund ryckas och antagligen blir det att hämta havre i borlänge innan jag ska hämta marcus i falun! Samma är jag ledig imorgon så då blir det att göra klart filuren om jag hinner klart idag med honom, och antagligen raka izma en vända! :) Nej nu har mobilen laddat klart! Lika bra att ge sig ut innan det börjar regna eller någonting!! Kram så länge! 

Ps. Kommer antagligen bilder på Rocket idag! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback