Torsdag!

Idag så red jag och Elin en vända vid klockan 13, och det gick bra! Rocket tuffar på i sitt glada humör och är toppen att ha att göra med! Han är riktigt rolig att rida, och nu taggar vi tävlingen på söndag! Ska ju hoppa en 70 klass och en 80 klass. Sen har jag planerat in hur jag ska lägga upp mina tävlingar.

Nästa tävling blir bara en 90 i Falun! En lokal. Sen blir nästa en Pay and jump i Borlänge där jag ska hoppa en 70 klass och en 90 klass. Sen blir det Falun igen och då ska jag hoppa en 90 klass och 100 klass! Nu hoppas vi på att en intensiv tävlings period ska få via nerver att släppa.  Sen ska vi KLÄTTRA i klasserna! Rocket ska bli så bra som jag vill att han ska bli.. Och jag SKA bli så bra som Rocket kan bli. VI SKA klara det TILLSAMMANS! JAG tror på OSS!

Imorgon så väntar det lite tränghoppning på en bana jag och Elin ska bygga! Vi får se hur mycket till hinder det blir… Men Roligt tror jag lätt att det kommer bli! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback