Oups!!

Här har det verkligen varit riktigt dött.. Men jag har verkligen inte haft tid eller ork till att uppdatera. Men nu ska jag komma igång igen när jag är på hemma plan.

I alla fall så har det varit rätt tråkiga dagar åt mig.. Rocket har haft mini semester i 2 veckors tid då jag har varit uppe i Umeå och bara tagit det piano med allt. Men när jag kom hem på söndagen så blev det lite hoppträning för Åsa i Mockfjärd. Mer om det i ett annat inlägg.

Annars så har även Rocket fått tagit det väldigt lugnt.. Far har varit ute och motionerat Rocket för hand och lite sådant men ingen nämnvärt, så det kanske inte var det snällaste att åka och hoppträna, men jag kände att jag behövde det! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback