Fredag!

Idag blir det att testa en ny tränare med Rocket! Världens underbaraste häst! Vi ska rida för någon som heter ulle! Jag hoppas det är en bra människa som förstår sig på Rocket och mig… Men jag hoppas på det bästa.. Hade egentligen inte velat tränat hoppning idag med Rocket med tanke på tävlingen imorgon. Men med tanke på att han bara ska gå en Clear round imorgon så tror jag inte det ska göra någon större skada. Det är ju inte direkt något tungt jobb som han ska göra… Och jag tror vi kan behöva ha en ny tränare så vi får testa på lite nya tips! :)

Bilder kommer Förhoppningsvis senare! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, Hur gick tävlingen? Hoppas det gick bra! :)

2012-03-19 @ 23:59:52
Postat av: Astrid Olsson

Hejsan! Tävlingen gick sådär! Vi vägrade ut oss. Men samtidigt så tog vi oss över första hindret i alla fall.. Vilket vi inte gjorde förra året under sista tävlingen! Men det var inomhus och jag är ändock nöjd med Rockets insats under största delen utav dagen! :)

2012-03-20 @ 20:52:51
URL: http://iwanttobejustlikeyou.blogg.se/
Postat av: Majsan

UPPDATERA!!!!

2012-04-11 @ 17:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback