ROLIGT!! ;D

Vet ni vad? :D Rocket ska få följa med mig ner till Stockholm  när jag ska jobba. Och han ska få bo på en flott anläggning där dom har fina hagar ridhus och en stor fin ute bana! Jag ska försöka ta så mycket bilder jag kan under tiden vi är där nere! Ska bli så roligt att få ha möjligheter att träna minst tre gånger i veckan på banan och verkligen ha allting på plats! Och kunna träna för både dressyrtränare och hopptränare regelbundet!

Jag ska försöka ta mig råd att verkligen ta en hård träningsmånad under augusti och verkligen träna, träna och åter igen träna stenhårt! Vi ska vara riktigt trimmade när vi kommer hem! Sen blir det nog att åka iväg på en tävling två dagar efter jag kommer hem! I insjön och hoppa en 80 bana! Och verkligen hoppas på att det går bra! Jag vill så gärna börja komma ut och hopptävla honom och få ut honom på en massa skolrunder på låg nivå så att han inte river så mycket och sen kunna få några nollor i Clear-ronder.  Så att vi blir säkra ihop och sen kan komma upp på en meter under nästa sommar och försöka vara med och fajtas lite om placeringarna under några månader innan vi ska försöka att klättra i klasserna tillsammans! :D Jag tror på oss och vill att vi ska bli riktigt bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback