Lördag den 14 juli 2012

Idag så gjorde jag och Rocket nästan ingenting… Jag funderade några gånger om jag skulle rida honom men jag bestämde mig i sista sekund för att ta med honom ut på en cykel tur istället. Vilket uppskattades i alla fall av mig.. Det var väldigt skönt att röra lite på sig.. jag hade kedjan på honom men behövde knappt ta alls i honom utan han skötte sig himla bra och höll sig på avstånd helt utan att jag bad honom! Vi tog bara en runda på typ 20 minuter där Rocket travade 90 procent av tiden. Och han var lagom pigg och glad.. ^^



Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

allt bra idag?

KRAM

2012-07-18 @ 16:02:08
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback