Ska ta upp bloggen igen!

Nu ska jag ta upp bloggen igen!! Och denna gång med nya tag! Jag har därför raderat alla gamla inlägg som jag har skrivit förut! dom är inget att ha och jag ser ingen nytta i att ha dom kvar om jag ska börja om från början!

Det ända inlägget som är kvar sedan tidigare är min defination av mitt och rockets liv från början till slut! Det tycker jag ska få vara kvar för det är mitt förflutna med min bästa vän! Och det är också honom som det mesta kommer handla om, även om min fina pojkvän även kommer få träffas på i ett hörn då och då.. :)


Kommentarer
Postat av: Janice

Kul att du tagit upp bloggen igen! Se till att uppdatera ofta nu då! :D

2012-01-26 @ 20:56:34
URL: http://janice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback