Värma inför helgen!

Nu ska jag ut och rida Rocket! Blir att känna på honom lite inför helgen när det är hoppträning på lördagen.
Ska rida ner till ängen och ta några skutt på honom och bara känna efter lite. :) Känns verkligen som att vi är på G nu! han funkar fint och så.

På måndag blir det att raspa tänderna och den årliga vaccinationen på Rocket! Sen har jag även beställt ryttarlicensen och hästlicensen. Så nu ska vi ut och tävla jag och min guldkille! Ska bli riktigt roligt! Det är så kul när hästen fungerar som han ska. Funderar även på att vara med på höjdhoppningen på klubben! Och då ska jag bara tävla mot mig själv och Rocket! Går han toppen på 130 så ska jag ge mig då! jag tror det räcker gott och väl. Helt klart! Jag är nöjd bara han suger mot hindrena och hoppar bra.

Sen ska vi se om Janice kan ta sig för och ladda upp filmen på mig och rocket när vi är och tävlar i Ludvika. Hah, jag kan säga att det var många påskägg som flög den gången. Ska bli kul att se det från en annan vinkel en deen jag såg ifrån hästryggen när Rocket tvärnitade och rev verkligen hela hindret. Jag tror att det tog personalen 2 minuter att ställa upp hindret igen. xD Måste ha varit en rolig syn. Nej nu ska jag dra mig!
 















Här är det janice som stutsar 110 med min prins!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback