Torsdag!

Idag fick Rocket bara gå på en promenad runt skogsvägen då det var så satans halt ute och jag ville inte att Rocket skulle flisa upp hoven genom att trampa snett om vi red på en åker eller något sådant, så då vandrade jag med honom istället. Men han var pigg och glad och ville gärna visa upp sig lite när vi var ute och gick med honom.  Borstade honom noga innan jag satte på honom pyjamasen och släppte in honom i en nyströad box. Nöjd häst! Fick även tag på hovslagaren, han kommer imorgon vid 10-10,30. Så imorgon blir det till att rida honom rejält sen får han stå på lördag eller gå Barnridning med min pojkvän, Sen på söndag blir det hoppträning igen. :) Roligt Roligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback