Träning, träning och lite mer träning!

Det blir mycket träningar nu, jag kanske ska hoppträna för hickey idag om jag får platsen. Sen blir det träning för Ulle imorgon. Sen blir det två lugna dagar innan det blir träning för Anna i dressyren :) Det blir första dressyrträningen jag gör på honom privat! Annars så var det bara på skolan som jag red honom. Men nu ska vi trimma lite.

Och dressyren vill jag träna för att stärka honom, och för att kunna lära mig rida honom optimalt, för jag tror vi kan ha bra användning utav det på banan sen. Dock jobbar han ju fint och jag brukar själv sitta och trimma dressyr och han blir bara finare och finare. Men det känns som att jag behöver även ha någon som säger till mig hur han ser ut och vad jag gör för fel på vissa saker. Så jag hoppas att detta kan bli något som jag gör varenda vecka om vi funkar ihop.


Jag och rocket trimmar lite dressyr! :)

Nu ska jag kliva upp och göra mig klar för skolan :) Lycka till idag allihopa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback