Tisdag! :)

Idag kommer dom efterlängtade bilderna på Rocket! Så här såg han i alla fall ut i kroppen idag och det är en klar förbättring. Även om vi fortfarande har en väldigt lång väg att gå. Men det känns som att vi har kommit en bit i alla fall.. För så här fin har han nog aldrig varit tror jag!

Så nu hoppas vi på att han får hålla hullet och hålla sig frisk så att vi kan jobba på och verkligen bygga muskler på herren, för det behöver han. :)


Rocket posar åt fel håll.. :P


Rocket åt rätt håll.. :D

Jag tänkte även att ni skulle få se hur mycket mat rocket får.. :) Det är 5 liter hinkar.

Nu ser det dock mindre ut än vad det egentligen är :P och så fri tillgångpå hö till det :) nog går det ingen nöd på honom inte.. :P

På torsdag blir det träning för Ulle och jag längtar så jag nästan spricker. Det ska bli kul att få vara på utebanan och träna bara vädret tillåter. Det finns mer plats att vara på och lättare att hålla igång galoppen och en massa! :) Nej nu ska jag försöka få tag på pojkvännen och sen ska jag natta kudde! :)



Kommentarer
Postat av: amanda

Kikade in på din blogg av en ren slump, det var ett tag sen. Trevligt att du börjat blogga igen. Men lite mera bilder är.ett tips, blir roligare att läsa :)

Haha oj, någon tyckte det var mycket när jag skulle ge Flash 2 liter havre ;)

2012-04-23 @ 23:57:46
URL: http://teamdalarna.blogg.se/
Postat av: Astrid!

Hah, Vad kul att du hittat hit. Ja bilder vet jag. Men min mobil som jag alltid tog bilder med är trasig så jag har inte möjlighet just nu att ta bilder. Lånar Mammas så ofta det går. Men försöker i alla fall hålla uppdateringen denna gång.



Hah, Jo men Flashen såg ju nästan lite tjock ut.. :P Rocket har ju alltid varit en spinkgris.. :P Lycka till med honom i alla fall! :)

2012-04-24 @ 12:38:43
URL: http://iwanttobejustlikeyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback