Lördagen! :D

Förlåt för att jag missade uppdateringen igår. Men det hände inte så mycket på hästfronten igår. Rocket fick stå då han gick rätt tufft i torsdags och sen tror jag han behövde det med tanke på att han ska gå dressyrträning imorgon, som jag hoppas blir tuff.. :) Vi måste verkligen komma till rätta med hans form och allt sånt.

Idag blir det nog en skrittvända med graman, där vi ska träna på att han ska komma fram till skänkeln direkt utan att jag ska behöva be honom tre minuter innan det händer något. Bara lite förberedande inför imorgon.. :) Så vi inte behöver börja med att träna på det.. :)

Nya bilder kommer kanske upp idag och så ska jag be Elin om filmerna från hoppträningen i föregår…. :) Sen blir nästa träning för Ulle den tredje Maj.. :) Då hoppas jag att vi spinner vidare på det vi jobbade på häromdagen.. :) Så jag ska passa på att hoppa lite under nästa helg och då tänkte jag lite stuts och kombinationer och lite sånt..  Kanske 9 stuts på rad… och sen en tre eller fyra kombination..  Vi får se hur det blir.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback