Hoppning i skogen!

Här kommer lite filmer på när jag hoppar Rocket i skogen tillsammans med Elin! Och han kändes super bra! Hela hästen skriker verkligen att han vill hoppa mer och mer!

Jag vet att Rocket kan hoppa plus att han vill hoppa och han gör det riktigt jävla bra! Dock måste tekniken fram komma lite mer. Han viker in benen väldigt bra. Men vi måste bara gå honom att lyfta dom högre under hakan och sen har jag en fantastiks häst med en fantastisk hoppteknik.. :)


Rocket och jag hoppar 117! :)



Värmer upp lite på 60 :)


Lite högre! kanske 100 :)



Och det högsta! 120! :D Super stolt och han gör det så enkelt.. :D

Jag har en klippa till häst. Och jag är så stolt över honom!! helt klart. När han funkar så är han super på alla sätt och vis! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback